LIDO pop-up bistro Jūrmalā noslēdz vasaras sezonu ar vairāk nekā 30% apgrozījuma pieaugumu
Pievienots: 15.09.2014. Skatījumi: 3 / 316
Publicitātes foto: Lido terase Jūrmalā
Noslēdzoties vasaras sezonai, tika slēgta LIDO vasaras terase Jūrmalā, kas strādājusi ar labiem rezultātiem un pārsniegusi gaidīto apgrozījuma pieaugumu. Brīvdienās terasē viesojušies vairāki tūkstoši cilvēku un vispieprasītākie bijuši kartupeļu, dārzeņu un gaļas ēdieni. LIDO apsver iespēju arī turpmākos gados atvērt vasaras terasi Jūrmalā un nopietni attīstīt izbraukuma tirdzniecību.
„Mums ir liela pieredze izbraukuma tirdzniecībā un spējam nodrošināt LIDO kvalitāti arī ārpus mūsu bistro sienām, tomēr atvērt vasaras pop-up jeb mirkļkafejnīcas terasi ir bijis liels izaicinājums. Priecājamies, ka šogad LIDO vasaras terase Jūrmalā ir strādājusi ar vēl labākiem rezultātiem kā pērn, pārsniedzot prognozēto 30% apgrozījuma pieaugumu. Nākamgad nopietni domāsim par izbraukuma tirdzniecības attīstīšanu, iespējams atvērsim vēl kādas pop-up tirdzniecības vietas,” analizējot nākamā gada iespējamos uzņēmuma attīstības virzienus, norāda Rita Auziņa, AS LIDO valdes priekšsēdētāja.
LIDO vasaras terasi Jūrmalā ik dienu apmeklējuši no vairākiem simtiem cilvēku darba dienās līdz vairākiem tūkstošiem cilvēku brīvdienās. Lielākā apmeklētāju plūsma bijusi vērojama jūlijā un augustā. Klientu lokā bijuši gan vietējie iedzīvotāji, gan Jūrmalas viesi. Liela daļa apmeklētāju bijuši tūristi no dažādām pasaules valstīm, kas novērtējuši ne tikai nacionālos ēdienus, bet arī dzīvo mūziku sestdienu vakaros. Pieprasītākie produkti bijuši kartupeļi, sautēti dārzeņi, vistas un cūkgaļas šašliks, kā arī aukstā zupa un soļanka. Ļoti iecienīti bijuši arī LIDO gaļas ražotnes produkti, piemēram, desa „Gardums”.
Publicitātes foto: Lido terase Jūrmalā
Šogad LIDO ar labiem rezultātiem strādājis arī izbraukuma tirdzniecības jomā, ēdinot vairākus tūkstošus cilvēku vairāk nekā 30 dažādos pasākumos, tostarp festivālā Positivus, Brīvdabas muzeja gadatirgū, Līgo pasākumā Krastmalā, kā arī dažādu pilsētu un zvejnieku svētkos.
Jau ziņots, ka šogad jau otro reizi LIDO bijis pieejams jūrmalniekiem un Jūrmalas viesiem. Terase tika atklāta 29.maijā un darbojās līdz pat 31. augustam. Tās ēdienkartē bija LIDO apmeklētāju iecienītākie gaļas un zivs ēdieni, uzkodas un LIDO konditorejas izstrādājumi. Šogad uzņēmums bija parūpējies, lai klienti varētu iegādāties arī ēdienu līdzņemšanai, kas guva plašu atsaucību un LIDO ēdieni kļuva populāri ne tikai birojos un mājās, bet arī pludmalē.