LIDO pop-up bistro Jūrmalā noslēdz vasaras sezonu ar vairāk nekā 30% apgrozījuma pieaugumu

Pievienots: 15.09.2014.Autors: Lido Skatījumi: 3 / 316

Publicitātes foto: Lido terase Jūrmalā

Noslēdzoties vasaras sezonai, tika slēgta LIDO vasaras terase Jūrmalā, kas strādājusi ar labiem rezultātiem un pārsniegusi gaidīto apgrozījuma pieaugumu. Brīvdienās terasē viesojušies vairāki tūkstoši cilvēku un vispieprasītākie bijuši kartupeļu, dārzeņu un gaļas ēdieni. LIDO apsver iespēju arī turpmākos gados atvērt vasaras terasi Jūrmalā un nopietni attīstīt izbraukuma tirdzniecību.

Mums ir liela pieredze izbraukuma tirdzniecībā un spējam nodrošināt LIDO kvalitāti arī ārpus mūsu bistro sienām, tomēr atvērt vasaras pop-up jeb mirkļkafejnīcas terasi ir bijis liels izaicinājums. Priecājamies, ka šogad LIDO vasaras terase Jūrmalā ir strādājusi ar vēl labākiem rezultātiem kā pērn, pārsniedzot prognozēto 30% apgrozījuma pieaugumu. Nākamgad nopietni domāsim par izbraukuma tirdzniecības attīstīšanu, iespējams atvērsim vēl kādas pop-up  tirdzniecības vietas,” analizējot nākamā gada iespējamos uzņēmuma attīstības virzienus, norāda Rita Auziņa, AS LIDO valdes priekšsēdētāja.

LIDO vasaras terasi Jūrmalā ik dienu apmeklējuši no vairākiem simtiem cilvēku darba dienās līdz vairākiem tūkstošiem cilvēku brīvdienās. Lielākā apmeklētāju plūsma bijusi vērojama jūlijā un augustā. Klientu lokā bijuši gan vietējie iedzīvotāji, gan Jūrmalas viesi. Liela daļa apmeklētāju bijuši tūristi no dažādām pasaules valstīm, kas novērtējuši ne tikai nacionālos ēdienus, bet arī dzīvo mūziku sestdienu vakaros. Pieprasītākie produkti bijuši kartupeļi, sautēti dārzeņi, vistas un cūkgaļas šašliks, kā arī aukstā zupa un soļanka. Ļoti iecienīti bijuši arī LIDO gaļas ražotnes produkti, piemēram, desa „Gardums”.

Publicitātes foto: Lido terase Jūrmalā

Šogad LIDO ar labiem rezultātiem strādājis arī izbraukuma tirdzniecības jomā, ēdinot vairākus tūkstošus cilvēku vairāk nekā 30 dažādos pasākumos, tostarp festivālā Positivus, Brīvdabas muzeja gadatirgū, Līgo pasākumā Krastmalā, kā arī dažādu pilsētu un zvejnieku svētkos.
Jau ziņots, ka šogad jau otro reizi LIDO bijis pieejams jūrmalniekiem un Jūrmalas viesiem. Terase tika atklāta 29.maijā un darbojās līdz pat 31. augustam. Tās ēdienkartē bija LIDO apmeklētāju iecienītākie gaļas un zivs ēdieni, uzkodas un LIDO konditorejas izstrādājumi. Šogad uzņēmums bija parūpējies, lai klienti varētu iegādāties arī ēdienu līdzņemšanai, kas guva plašu atsaucību un LIDO ēdieni kļuva populāri ne tikai birojos un mājās, bet arī pludmalē.

LIDO POP-UP VASARAS TERASE

Bar•Radar jaunumi

"Narvesen" paplašina sortimentu ar auksti spiestiem šotiem, smūtijiem un sulām
Nostiprinot savas pozīcijas ēdienu un dzērienu pa ceļam segmentā, Narvesen papildinājis gatavo un svaigo produktu klāstu ar deviņiem Paleo uztura aukstā spieduma šotiem, smūtijiem un sulām “Paleo”. Jaunie produkti ir 100% svaigi, nesatur piedevas, nav pasterizēti vai termiski apstrādāti.
31.08.2018.
APMEKLĒTĀKO PROFILU TOP 10 – OKTOBRIS 2017
Oktobris ir pagājis, nosvinēti "Helovīni", pagriezti pulksteņi un oficiāli esam iesoļojuši ziemas laikā, kad dienas kļūst arvien īsākas un tumšais laiks ņem virsroku. Kur tad smelties gaišumu un enerģiju? Iespējams, viens no veidiem ir garda maltīte restorānā sveču gaismā vai kūciņa un kafija omulīgā kafejnīcā. Par Tavu palīgu šajā izvēlē var kļūt apkopotais BarRadar oktobra apmeklētāko profilu TOP 10.
06.11.2017.
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro reizi triumfē Pasaules kokteiļu čempionātā
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro gadu pēc kārtas plūcis uzvaras laurus prestižajā Starptautiskās Bārmeņu asociācijas organizētajā "Pasaules kokteiļu čempionātā 2017", kur tas ieguvis zelta medaļu kategorijā "Bārmeņu izvēle". Šogad "Rīgas Melnā Balzama" kokteilis ar nosaukumu "Black Tie" jeb "Melnā kaklasaite", kurā unikālu garšu saspēli ar upeņu balzamu veido arī viskijs, ķiršu liķieris, vaniļas sīrups un kafijas pupiņas, uzvaru atnesa bārmenim Rastislavam Kubanam (Rastislav Kuban) no Slovākijas.
20.10.2017.
Ziņu arhīvs »

Seko mums


,
E-pasts:
Ziņa: