LIDO pērn sasniedzis lielāko apgrozījumu pēdējo piecu gadu laikā

Pievienots: 17.07.2014.Autors: Lido Skatījumi: 1 / 193

Alus sēta, publicitātes foto

Kā liecina 2013. gada auditētie finanšu rezultāti, LIDO pērn sasniedzis lielāko apgrozījumu pēdējo piecu gadu laikā - 29.72 miljonus eiro. Tas ir par 10 % vairāk nekā 2012. gadā, ēdināšanas biznesā sasniedzot pat 12 % pieaugumu. Savukārt uzņēmuma peļņa ir trīskāršojusies salīdzinot ar 2012.gadu. Labo rezultātu pamatā – darbs pie nemainīgas kvalitātes noturēšanas, jaunu produktu attīstība un aktīva zīmola komunikācija.

Pērn bija pirmais atspēriena gads un ceļš uz attīstību pēc 2012.gada, kad pabeidzām Ārpustiesas aizsardzības procesu un gada laikā ir izdevies sasniegt ļoti daudz. Esam gan atjaunojuši pirmskrīzes labo reputāciju – LIDO 2014.gada reputācijas topā sasniedzis 6.vietu, starp iedzīvotājiem pat 3.vietu. Klienti savu mīlestību ir izrādījuši arī ēdot, apgrozījums ēdināšanas biznesā audzis par 12% un gada laikā esam katru Latvijas iedzīvotāju paēdinājuši vismaz divas reizes, kopā apkalpojot pie 5 miljoniem cilvēku,” stāsta AS LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa. “Nepārtraukti strādājot arī pie izmaksu optimizēšanas un pārstrukturizēšanas izdevies arī uzņēmuma peļņu trīskāršot salīdzinājumā ar 2012.gadu, 2013.gadā sasniedzot 863 678 eiro.”

2013.gadā AS LIDO prioritātes bija augstās kvalitātes noturēšana, piedāvājot katru dienu tikai dabīgu un svaigu ēdienu, ēdienkartes dažādošana atbilstoši mūsdienu tendencēm un pieprasījumam. Tāpat aktīva komunikācija un mārketings, uzņēmuma struktūras un procesu efektīva sakārtošana, attīstības stratēģijas izveide pieciem gadiem un gatavošanās jauna LIDO atvēršanai t/c Domina.

2013. gadā strādāja 8 LIDO bistro Rīgā, ik dienu piedāvājot vairāk nekā 300 ēdienu veidus. Pieprasītākie ēdieni vēl joprojām bija kartupeļu salmiņi, kotletes un šašliki, taču ieviesti arī dažādi mūsdienīgi jaunumi – veselīgi salāti un dārzeņu ēdieni, kurus patērētāji izvēlas arvien vairāk. Tāpat LIDO piedāvājums papildināts ar brokastu bufeti, kā arī interesantiem konditorejas izstrādājumiem, piemēram, mafiniem, LIDO maizi un pat macarooni cepumiem.

Arī LIDO gaļas ražotnei 2013. gadā bijuši labi rezultāti, pērn izstrādāta īpaša produktu līnija bez E vielām un garšas pastiprinātājiem, kas pieejama LIDO veikalā Ķengaraga ielā, LIDO Gardumu stendā t/c Spice un „Ķirsons māja” veikalā. Tāpat LIDO gaļas produkti ir iecienīti arī lielveikalu plauktos, kur pārdotākie produkti bijuši - vārītās desas un sardeles, kūpinājumi, pastētes un šašliki. Savukārt LIDO Alus darītava, kura šomēnes svinēs savu 15. gadadienu, saražojusi un realizējusi 2013.gadā 265 000 l alu un vēl joprojām pieprasītākais ir LIDO Medalus.

2014. gadā plānojam turpināt iesākto un aktīvi strādāt gan pie kvalitatīva uztura nodrošināšanas ikvienam Latvijas iedzīvotājam par labu un pieņemamu cenu, gan arī pie izglītošanas par ēdienu, jo šogad esam atvēruši LIDO Uztura skolu, kurā mācām bērniem par ēdienu. Skola ir ļoti atzinīgi novērtēta un plānojam to paplašināt. Konkurence ēdināšanā ir ļoti sīva, tādēļ aktīvi strādāsim pie dažādu jaunumu piedāvāšanas mainīgajā sortimenta daļā, kā arī aktīvu mārketingu un komunikāciju, lai zīmols cilvēkiem neapniktu un dzīvotu līdzi laikam,” norāda Rita Auziņa.

2014. gada pirmā pusgadā uzņēmuma apgrozījums turpina augt, salīdzinot ar 2013. gada attiecīgo periodu. Uzņēmums šogad atvēris jaunu LIDO t/c Domina, Alus dārzu Krasta ielā, Vasaras terasi Jūrmalā un Vērmanītī, gada beigās plāno atvērt vēl vienu LIDO Igaunijā. 2014.gadā pārveidots LIDO tradicionālais salātu bārs un ieviesti Gardēžu salāti, izveidota īpaša LIDO pašražoto dzērienu līnija, pastas un citi jaunumi bistro ēdienkartē. Palielinās pieprasījums pēc LIDO banketiem un ēdināšanas ārpus uzņēmuma telpām, tādēļ plānots arī šo biznesa virzienu papildus attīstīt.

LIDO ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem valstī, 2013. gadā nodokļos samaksājot gandrīz 8,3 miljonus eiro. LIDO pērn strādāja 870 cilvēki, taču līdz ar LIDO Domina atvēršanu, uzņēmums nodarbina vairāk nekā 1000 darbinieku.

Visi LIDO BISTRO

Bar•Radar jaunumi

"Narvesen" paplašina sortimentu ar auksti spiestiem šotiem, smūtijiem un sulām
Nostiprinot savas pozīcijas ēdienu un dzērienu pa ceļam segmentā, Narvesen papildinājis gatavo un svaigo produktu klāstu ar deviņiem Paleo uztura aukstā spieduma šotiem, smūtijiem un sulām “Paleo”. Jaunie produkti ir 100% svaigi, nesatur piedevas, nav pasterizēti vai termiski apstrādāti.
31.08.2018.
APMEKLĒTĀKO PROFILU TOP 10 – OKTOBRIS 2017
Oktobris ir pagājis, nosvinēti "Helovīni", pagriezti pulksteņi un oficiāli esam iesoļojuši ziemas laikā, kad dienas kļūst arvien īsākas un tumšais laiks ņem virsroku. Kur tad smelties gaišumu un enerģiju? Iespējams, viens no veidiem ir garda maltīte restorānā sveču gaismā vai kūciņa un kafija omulīgā kafejnīcā. Par Tavu palīgu šajā izvēlē var kļūt apkopotais BarRadar oktobra apmeklētāko profilu TOP 10.
06.11.2017.
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro reizi triumfē Pasaules kokteiļu čempionātā
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro gadu pēc kārtas plūcis uzvaras laurus prestižajā Starptautiskās Bārmeņu asociācijas organizētajā "Pasaules kokteiļu čempionātā 2017", kur tas ieguvis zelta medaļu kategorijā "Bārmeņu izvēle". Šogad "Rīgas Melnā Balzama" kokteilis ar nosaukumu "Black Tie" jeb "Melnā kaklasaite", kurā unikālu garšu saspēli ar upeņu balzamu veido arī viskijs, ķiršu liķieris, vaniļas sīrups un kafijas pupiņas, uzvaru atnesa bārmenim Rastislavam Kubanam (Rastislav Kuban) no Slovākijas.
20.10.2017.
Ziņu arhīvs »

Seko mums


,
E-pasts:
Ziņa: