Kā veiksmīgi saplānot korporatīvo pasākumu?
Pievienots: 04.07.2012. Skatījumi: 1 / 1159
Photo by TEDxLasPalmas, CC license
Pieņemsim Jums uzticēts noorganizēt korporatīvo pasākumu, bet kā to paveikt un turklāt vienam pašam. Vienīgais, kas šajā sakarā Jums nāk prātā ir vecā labā sakrālā frāze: „Nekad nejauc kopā biznesu ar izklaidi”. Taču nav tik traki, turpmāk apskatīsim dažus ieteikumus, kā to visu noorganizēt, lai gan biznesam nāktu par labu, gan pats gūtu patīkamas emocijas.
Viens no pirmajiem un svarīgākajiem punktiem noteikti ir pareizās vietas, ēdienu un dzērienu izvēle. Vietas izvēlē tiešām ir nepieciešams iesaistīt citus vai vismaz apklaušināties par iespējām, citu pieredzi, atsauksmēm u.tml. Arvien vairāk un vairāk tiek meklētas netradicionālas pasākumu vietas kā pludmales, vīnotavas, bijušo rūpnīcu telpas vai angāri, kuģi utt.
Savukārt, runājot par ēdienu, silts ieteikums uzticēt šīs rūpes profesionāļiem, piemeklējot atbilstošu ēdināšanas servisa pakalpojumu sniedzēju. Tas atmaksāsies gan patērētā laika, gan enerģijas un arī finanšu ziņā. Turklāt mazināsiet stresu sev un saviem kolēģiem, varēsiet koncentrēties uz idejām, kā pasākumu padarīt jautrāku, saturīgāku, dzirkstošāku.
Pirms zvanāt kādam ēdināšanas servisam skaidri priekš sevis formulējiet, kāda veida un kādas noskaņas korporatīvo pasākumu vēlaties. Atbildiet sev uz jautājumiem: vai tas ir tematisks pasākums? Ikdienišķs vai ieturēti elegants? Vai izvēlētajam servisam jānodrošina tikai ēdieni vai dzērieni, vai arī trauki, galdi, uzslejamā telts, salvetes, kāds galda noformējums, svētku torte? Vai nepieciešami viesmīļi, bārmeņi, kā tiem jābūt tērptiem? Varbūt ir interese uzaicināt vīna ekspertu, kurš var saistoši pastāstīt, ieteikt un uz vietas ļaut nobaudīt labus vīnus?
Plānojot uzmanība pievēršama pasākuma mērķim. Vai šis pasākums veltīts jauna produkta vai pakalpojuma prezentācijai vai projekta noslēgumam? Vai arī tas tīri izklaides pasākums, kas domāts korporatīvo saišu stiprināšanai un darbinieku apbalvošanai par labiem sasniegtajiem rezultātiem?
Noteikti savlaicīgi un rakstiski sagatavojiet dalībnieku un pieaicināto viesu sarakstu. Ieplānojiet pasākuma laiku un laicīgi informējiet par to iesaistītās puses. Vidēji korporatīvie pasākumi ar pieaicinātiem klientu pārstāvjiem, biznesa partneriem, viesiem ilgst 2-3 stundas.
Ielūgumos norādiet pasākuma nosaukumu, kam tas veltīts un vēlamo ģērbšanās stilu. Varat ielūgumā ierakstīt RSVP (Répondez s’il vous plaît, fr.), kas paredz ielūguma saņēmējam obligāti sniegt atbildi par savu ierašanos vai neierašanos uz doto pasākumu.
Pasūtot ēdienu, it īpaši, ja tas ir pasākums, kad ēdienus pasniedz viesiem pie galda, ievāciet informāciju par uzaicināto viesu īpašajiem ēšanas paradumiem. Varbūt kāds no viesiem ir veģetārietis? Kādam varbūt ir alerģiska reakcija no kāda veida augļiem, ogām vai garšaugiem. Citam atkal varētu būt speciāla ārsta noteikta diēta.
Visu dariet savlaicīgi, lai pasākuma laikā nebūtu jāraizējas un pats varētu izbaudīt svinības.