Rosenthal atzīts par vienu no Vācijā populārākajiem zīmoliem
Pievienots: 22.08.2015. Skatījumi: 1 / 212
Smalkais mājas un virtuves interjera zīmols Rosenthal ir atzīts par „iecienītāko zīmolu Vācijā 2015. gadā”, turklāt tas ir arī viens no populārākajiem zīmoliem Vācijas pircēju vidū.
Tā minēts 2015. gada sākumā veiktā iecienītāko zīmolu pētījumā, ko izstrādāja biznesa žurnāls Focus Money sadarbībā ar konsultāciju institūtu Faktenkontor. Pētījumā apskatīja 500 zīmolus 45 biznesa sektoros, un, apstrādājot 1,1 miljonu pircēju balsojumus sociālajos tīklos, tas uzskatāms par lielāko zīmolu spēka novērtējuma pētījumu. Rosenthal uzrādīja ārkārtīgi labus rezultātus individuālajās kvalitātes un servisa kategorijās, kā arī ieguva zelta godalgu kā labākais zīmols Kitchen & Living sektorā.
„Esam lepni būt Vācijas labāko zīmolu vidū un īpaši mūs iepriecina labie rezultāti kvalitātes un servisa sektoros, divās jomās, ko apzināti ieviešam mūsu zīmola DNS jau vairākas desmitgades,” skaidro Rosenthal GmbH korporatīvais un pārdošanas vadītājs Žanluka Kolonna (Gianluca Colonna).
Šo izvērtējumu 2015. gadā veica otro reizi un balstīja uz datiem, kas gūti Webmonitoring Tool Web Analyzer. Izmantojot semantisko meklēšanu, tas pārbauda, analizē un izvērtē desmitiem tūkstošus tiešsaistes jaunumu un vairāk nekā vienu miljonu sociālo mediju avotu. Pētījuma ietvaros laika posmā no 2014. gada 1. janvāra līdz 2014. gada 31. decembrim analizēts aptuveni 21 miljons ierakstu par 500 zīmoliem. Papildus servisam un kvalitātei izvērtētas arī tādas pozīcijas kā cena un zīmola reputācija.
Ar zīmoliem Rosenthal, Rosenthal meets Versace, Thomas un Hutschenreuther – Rosenthal GmbH ir viens no pasaules vadošajiem porcelāna ražotājiem. Uzņēmumu dibināja 1879. gadā, tā reģistrētais birojs atrodas Zelbā (Selb). Uzņēmumam ir 850 darbinieku visā pasaulē. Zelbā un Spaichersdorfā (Speichersdorf) ir izvietotas divas ražotnes, kur izgatavo augstas kvalitātes porcelānu, ekskluzīvus dizaina objektus, kā arī stilīgus aksesuārus pircējiem un prasīgajai viesmīlības nozarei.