"Cosmopolitan Diva" dzērienu sērijā sāk ražot sesto garšu
Pievienots: 10.07.2017. Skatījumi: 1 / 314
"Latvijas Balzams" publicitātes foto
Sekojot jaunākajām patēriņa tendencēm, AS "Latvijas Balzams" laidis klajā jaunu - zemeņu un piparmētru versiju "Cosmopolitan Diva" dzirkstošo dzērienu sērijā. Tā ir jau sestā garša populārā zīmola līnijā, kuru uzņēmums sāka ražot un eksportēt 2014. gadā, pirmoreiz pasaulē izmantojot unikālu tehnoloģiju - dzirkstošā dzēriena filtrāciju caur zeltu, ko līdz šim pielietoja pamatā tikai stiprā alkohola ražošanā. Latvijā ražotais zīmols "Cosmopolitan Diva" tiek eksportēts uz 13 pasaules valstīm.
Kā pirmie jauno zemeņu un piparmētras garšas variāciju varēs baudīt patērētāji Baltijā, tad Izraēlā un citos eksporta tirgos.
Dzirkstošais dzēriens "Cosmopolitan Diva" Latvijas tirgū ir pieejams kopš 2015. gada rudens. Zīmola vadītājā Latvijā Kristīne Strautiņa norāda, ka, neskatoties uz lielo konkurenci vieglo alkoholisko dzērienu kategorijā, tā pārdošanas rādītāji šī gada pirmajos piecos mēnešos vietējā tirgū uzrādīja 160% pieaugumu, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu. Runājot par iecienītākajām dzēriena garšām, Latvijā pirktākās ir melones un ogu versijas.
"Latvijas Balzams" publicitātes foto
Zīmola vadītāja stāsta, ka, lai atrastu veiksmīgāko sērijas jauno garšu, šī gada pirmajā ceturksnī tika veikts pētījums Baltijas mērogā. Noskaidrots, ka zemeņu un piparmētru garšas kombinācija atzīta kā labākā un pieprasītākā starp granātābola, upenes, ķiršu un citronzāles "Cosmopolitan Diva" garšu variācijām.
Pēdējo gadu alkoholisko dzērienu tendences pasaulē liecina, ka patērētāji virzās uz saldākām alkoholisko dzērienu garšām. Šī virzība pārņem gan stipro alkoholisko dzērienu, pat brendiju un degvīnu segmentu, gan vieglo, alkoholisko dzērienu tirgu (kā vīni, dzirkstošie vīni un sidri).
"Latvijas Balzams" publicitātes foto
Viena no lielākajām alkoholisko dzērienu izstādēm "Vinexpo" kopā ar alkohola nozares pētniecības grandu IWSR noskaidrojuši, ka tieši dzirkstošo vīnu un dzērienu segments ir viens no visstraujāk augošajiem alkohola nozarē, paredzot, ka tā patēriņš līdz 2019. gadam varētu pieaugt vēl par 8,7%.