"Cosmopolitan Diva" dzērienu sērijā sāk ražot sesto garšu

Pievienots: 10.07.2017.Autors: Latvijas Balzams Skatījumi: 1 / 314

"Latvijas Balzams" publicitātes foto

Sekojot jaunākajām patēriņa tendencēm, AS "Latvijas Balzams" laidis klajā jaunu - zemeņu un piparmētru versiju "Cosmopolitan Diva" dzirkstošo dzērienu sērijā. Tā ir jau sestā garša populārā zīmola līnijā, kuru uzņēmums sāka ražot un eksportēt 2014. gadā, pirmoreiz pasaulē izmantojot unikālu tehnoloģiju - dzirkstošā  dzēriena filtrāciju caur zeltu, ko līdz šim pielietoja pamatā tikai stiprā alkohola ražošanā. Latvijā ražotais zīmols "Cosmopolitan Diva" tiek eksportēts uz 13 pasaules valstīm.

Kā pirmie jauno zemeņu un piparmētras garšas variāciju varēs baudīt patērētāji Baltijā, tad Izraēlā un citos eksporta tirgos.

Dzirkstošais dzēriens "Cosmopolitan Diva" Latvijas tirgū ir pieejams kopš 2015. gada rudens.  Zīmola vadītājā Latvijā Kristīne Strautiņa norāda, ka, neskatoties uz lielo konkurenci vieglo alkoholisko dzērienu kategorijā, tā pārdošanas rādītāji šī gada pirmajos piecos mēnešos vietējā tirgū uzrādīja 160% pieaugumu, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu. Runājot par iecienītākajām dzēriena garšām, Latvijā pirktākās ir melones un ogu versijas.

"Latvijas Balzams" publicitātes foto

Zīmola vadītāja stāsta, ka, lai atrastu veiksmīgāko sērijas jauno garšu, šī gada pirmajā ceturksnī tika veikts pētījums Baltijas mērogā. Noskaidrots, ka zemeņu un piparmētru garšas kombinācija atzīta kā labākā un pieprasītākā starp granātābola, upenes, ķiršu un citronzāles "Cosmopolitan Diva" garšu variācijām.

Pēdējo gadu alkoholisko dzērienu tendences pasaulē liecina, ka patērētāji virzās uz saldākām alkoholisko dzērienu garšām. Šī virzība pārņem gan stipro alkoholisko dzērienu, pat brendiju un degvīnu segmentu, gan vieglo, alkoholisko dzērienu tirgu (kā vīni, dzirkstošie vīni un sidri).

"Latvijas Balzams" publicitātes foto

Viena no lielākajām alkoholisko dzērienu izstādēm "Vinexpo" kopā ar alkohola nozares pētniecības grandu IWSR noskaidrojuši, ka tieši dzirkstošo vīnu un dzērienu segments ir viens no visstraujāk augošajiem alkohola nozarē, paredzot, ka tā patēriņš līdz 2019. gadam varētu pieaugt vēl par 8,7%.

 

Bar•Radar jaunumi

"Narvesen" paplašina sortimentu ar auksti spiestiem šotiem, smūtijiem un sulām
Nostiprinot savas pozīcijas ēdienu un dzērienu pa ceļam segmentā, Narvesen papildinājis gatavo un svaigo produktu klāstu ar deviņiem Paleo uztura aukstā spieduma šotiem, smūtijiem un sulām “Paleo”. Jaunie produkti ir 100% svaigi, nesatur piedevas, nav pasterizēti vai termiski apstrādāti.
31.08.2018.
APMEKLĒTĀKO PROFILU TOP 10 – OKTOBRIS 2017
Oktobris ir pagājis, nosvinēti "Helovīni", pagriezti pulksteņi un oficiāli esam iesoļojuši ziemas laikā, kad dienas kļūst arvien īsākas un tumšais laiks ņem virsroku. Kur tad smelties gaišumu un enerģiju? Iespējams, viens no veidiem ir garda maltīte restorānā sveču gaismā vai kūciņa un kafija omulīgā kafejnīcā. Par Tavu palīgu šajā izvēlē var kļūt apkopotais BarRadar oktobra apmeklētāko profilu TOP 10.
06.11.2017.
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro reizi triumfē Pasaules kokteiļu čempionātā
"Rīgas Melnā Balzama" kokteilis jau otro gadu pēc kārtas plūcis uzvaras laurus prestižajā Starptautiskās Bārmeņu asociācijas organizētajā "Pasaules kokteiļu čempionātā 2017", kur tas ieguvis zelta medaļu kategorijā "Bārmeņu izvēle". Šogad "Rīgas Melnā Balzama" kokteilis ar nosaukumu "Black Tie" jeb "Melnā kaklasaite", kurā unikālu garšu saspēli ar upeņu balzamu veido arī viskijs, ķiršu liķieris, vaniļas sīrups un kafijas pupiņas, uzvaru atnesa bārmenim Rastislavam Kubanam (Rastislav Kuban) no Slovākijas.
20.10.2017.
Ziņu arhīvs »

Seko mums


,
E-pasts:
Ziņa: