"Rīgas Melnā Balzama" pārdošanas apjomi pasaulē pērn auguši par 20%
Pievienots: 10.03.2017. Skatījumi: 2 / 215
Publicitātes foto
"Rīgas Melnā Balzama" līnijas dzērienu kopējie pārdošanas apjomi pērn, salīdzinot ar 2015.gadu, uzrādīja stabilu pieaugumu gan pašmāju, gan ārvalstu tirgos.
Starptautiskajos tirgos ārpus Baltijas zīmola pārdošanas apjoms pērn audzis par 20%, savukārt Latvijā 2016.gads noslēgts ar 6% pārdošanas apjomu kāpumu, informē zīmola globālais mārketinga vadītājs Māris Kalniņš. Viņš atzīmē, ka šīs būtiskās izaugsmes pamatā ir vairāku gadu mērķtiecīgs komandas darbs, popularizējot Latvijas unikālāko zīmolu un strādājot ar dažādām klientu auditorijām kā vietējā, tā vairāk nekā 35 ārvalstu tirgos.
""Rīgas Melnais Balzams" šogad atzīmē 265 gadu jubileju, kopš radīta šī dzēriena receptūra, un tā cienītāju skaits katru gadu pieaug, par ko liecina pārdoto apjomu kāpums. Īpašs gandarījums par to, ka izdevies augt starptautiskajos tirgos ārpus Baltijas valstīm par vairāk nekā 20%, jo mārketinga budžets, ko produktu popularizēšanai tērē mūsu lielākie konkurenti, ir nesalīdzināmi lielāks par mūsu iespējām. Tas dod pamatu izvirzīt ambiciozus mērķus arī turpmāk," informē Kalniņš.
Publicitātes foto
Arī Latvijas tirgū "Rīgas Melnais Balzams" pērn kļuvis par apjomos pārdotāko stipro alkoholisko dzērienu, uzrādot 6% pieaugumu pret 2015.gadu.
"Globālās patēriņa tendences liecina par labu dzērieniem ar senu vēsturi, dabisku sastāvu un augstu kvalitāti, un "Rīgas Melnais Balzams" perfekti atbilst šiem pieprasījuma kritērijiem. Taču izaicinājumu ir daudz, tie ir vairāk nekā 150 tirgi pasaulē, kur "Rīgas Melnā Balzama" vārds ir svešs. Savukārt Latvijā un citos "vēsturiskajos" tirgos, Ukrainā un Krievijā, mūsu uzdevums ir mainīt iesīkstējušos Balzama lietošanas paradumus kā piedevu pie tējas saaukstēšanās laikā,” stāsta Kalniņš.
Tā sekojot izstrādātai zīmola komunikācijas stratēģijai, 2015.gadā tika iedibināta jauna tradīcija – pirmais starptautiskais "Rīgas Melnā Balzama" bārmeņu konkurss, kas notiek Rīgā. Šī konkursa mērķis ir veicināt dzēriena popularizēšanu pasaulē caur bāru kultūru.