LIDO investē 200 000 eiro veikala-kafejnīcas ĶIRSONS izveidē
Pievienots: 20.08.2015. Skatījumi: 2 / 512
Foto: Toms Norde, LIDO
AS LIDO uzsācis darbību jaunā ēdināšanas segmentā, izveidojot pirmo latviešu virtuvi līdzņemšanai – veikalu-kafejnīcu ĶIRSONS. Koncepta, kas ietver jaunu zīmolu, dizainu un sortimentu, izveidē uzņēmums ieguldījis ap 200 000 eiro. Ceturtdien, 13. augustā, t/c Galleria Riga notika veikala-kafejnīcas ĶIRSONS prezentācijas pasākums – modes skate.
„Cilvēku labsajūta un veselība ir lielā mērā atkarīga no ēdiena, tāpēc kvalitāte ir LIDO filozofijas pamatā. Cilvēku dzīvesstils un ēšanas paradumi mainās, tāpēc ir jāiet līdzi laikam, piedāvājot mūsdienīgu sortimentu, iepakojumu un pasniegšanas veidu, bet atstājot nemainīgu vienu lietu – labu ēdienu. Pretēji anonīmajām kafejnīcu izkārtnēm, kas nesniedz informāciju ne par attiecīgo uzņēmumu īpašniekiem, ne produktu izcelsmi, jaunais zīmols ĶIRSONS ir mans godavārds un kvalitātes garants mūsu klientiem,” uzsver Gunārs Ķirsons, AS LIDO īpašnieks un padomes priekšsēdētājs.
Veikala-kafejnīcas koncepta mērķis ir mainīt priekšstatu par virtuvi līdzņemšanai jeb tā dēvēto take-away, kas līdz ar mūsdienu dinamisko dzīvesveidu kļūst arvien populārāks. Ar plašo, pārdomāto sortimentu ĶIRSONS parāda, ka līdzņemamais ēdiens var būt svaigs, uzturvērtībām bagāts un gatavots no Latvijas produktiem.
LIDO publicitātes foto
Veikala-kafejnīcas dizaina autore ir māksliniece Evija Ķirsone, ar kuru kopā izveidots koncepts, kurā var gan ērti iegādāties produktus līdzņemšanai, gan baudīt garšīgu maltīti uz vietas kafejnīcā. Papildus tradicionālajiem LIDO ēdieniem ĶIRSONS piedāvā būtiskus jaunievedumus, kas radīti sadarbībā ar LIDO uztura speciālisti Alisi Kindzuli - veselīgas pilngraudu sviestmaizes līdzņemšanai, vitamīniem bagātus kokteiļus no jogurta, augļiem un ogām, kā arī īpašus uzkodu komplektus ar pārdomātu uzturvērtību.
„Pirmie darbības rezultāti priecē ar pozitīvām atsauksmēm un liecina, ka klienti ir gatavi izmēģināt jaunumus – pirmajās ĶIRSONS darbības nedēļās visvairāk pieprasīti bijuši tieši veselīgie komplekti, sviestmaizes un kokteiļi,” skaidro Rita Auziņa, AS LIDO Valdes priekšsēdētāja. Viņa arī piebilst, ka LIDO rūpīgi vērtēs jaunā koncepta panākumus, lai plānotu tā attīstību gan Latvijā, gan ārpus tās.
LIDO publicitātes foto
„Uzturs ir ne tikai nozīmīga dzīvesveida sastāvdaļa, bet veselības un augstu darba spēju pamats. Zinātnieki ir nākuši klajā ar datiem, ka 60% no nāves cēloņiem visā pasaulē ir saistīti ar neinfekciozām slimībām, kur viens no galvenajiem riska faktoriem ir neveselīga un nekvalitatīva uztura uzņemšana ilgtermiņā,” akcentē Alise Kindzule, LIDO uztura speciāliste, mudinot biežāk izvēlēties dabisku, kvalitatīvu un veselīgu pārtiku un iesakot interesēties par to, kas ir ēdiena sastāvā.
Veikals-kafejnīca izvietots tirdzniecības centra Galleria Riga (Dzirnavu iela 67, Rīga) 1.stāvā 64 kvadrātmetru platībā. ĶIRSONS klientiem iespējams izvēlēties no aptuveni 200 dažādiem ēdieniem un dzērieniem, tostarp arī jau iemīļotiem LIDO gaļas, kulinārijas un konditorijas produktiem.
Atraktīva jaunā zīmola prezentācija norisinājās sadarbībā ar modes mākslinieci Indru Salceviču un talantīgiem Latvijas cilvēkiem, kuri modes skatē demonstrēja jaunākās Rīgas modes apģērbā un ēdienā.