WiFi ēdināšanas vietā kā priekšrocība
Pievienots: 25.09.2012. Skatījumi: 1 / 187
Photo by tonyhall, CC license
Cilvēki arvien vairāk kļūst atkarīgi no informācijas apmaiņas tiešsaistē gan lietišķo darījumu kārtošanā, gan privātajā komunikācijā. Tāpēc nereti daudzi uz kafejnīcām vai restorāniem nāk ar saviem portatīvajiem datoriem, viedtālruņiem un, kamēr ēdiens gatavojas vai kafija vārās, pārbauda e-pastus, veic ierakstus sociālajos tīklos, atbild Skype. Tāpēc priekšrocība ir vietām, kur iespēja izmantot bezmaksas bezvadu interneta piekļuvi.
Klientu piesaistīšana
Informācija, ka konkrētā vietā ir piekļuve internetam, ātri izplatās gan mutvārdos, gan sociālajos tīklos, gan interneta vietnēs vai ēdināšanas vietu katalogos. Un, ja ir izvēle starp divām blakus vai samērā netālu esošām vietām, kāpēc neiegriezties tajā, kur vari izmantot papildus ekstras, neko par to nemaksājot. Klientam ir arī sajūta, ka par viņa vajadzībām, ieradumiem īpaši padomāts. Sajūta „es te esmu gaidīts” ir ļoti vērtīga un spējīga gan piesaistīt, gan pārvērst katru par pastāvīgo klientu.
Klienta noturēšana
Pārdošanas mākslas pētnieki un teorētiķi ne velti apgalvo – jo ilgāku laiku klients pavada jūsu pārdošanas telpā vai šajā gadījumā ēdināšanas vietā, jo vairāk tas naudas patērē. Piekritīsiet, sērfojot internetā, pat sev nemanot var izdzert vairāk nekā vienu krūzi kafijas vai notiesāt pāris porcijas dažādu našķu.
Iespēja būt vienā vietā, turklāt ļoti jaukā un ērti vai mājīgi iekārtotā vietā, un būt vairākās reizēs vienlaicīgi ir vilinoša. Daudziem tā var izvērsties par ikdienas ieradumu – rīta kafija vai pusdienas, kas mijas ar komunikāciju tiešsaistē vai ielūkošanos savos daudzajos dažādu vietņu profilos, kam dažbrīd saspringtā darba ritma dēļ vienkārši neatliek laika. Bet šeit laiks un iespējas pieder tikai Tev.
Ieraduma veidošanās klientiem ir „zelta bedre” katram pakalpojuma sniedzējam. Turklāt abas puses ir apmierinātas un priecīgas par iznākumu.
Tikšanās vieta
Kafejnīca vai restorāns ir lieliska tikšanās vieta mazāk formālā gaisotnē, kur lietderīgo var apvienot ar patīkamo. Turklāt nereti, lai labāk prezentētu savu ideju, priekšlikumu, ir vienkāršāk parādīt piemēru, izmantojot datoru vai viedtālruni.
Līdz ar to klients, kurš pastāvīgi nāk baudīt ēdienu vai kafiju, tagad jau piesaista arī savus draugus, paziņas, biznesa partnerus, kolēģus, kuri atklāj šo vietu sev un savām nākamajām tikšanās reizēm savukārt ar vēl citiem cilvēkiem.
Klientu lojalitāte
Bezmaksas WiFi var būtiski palielināt klientu lojalitāti. Pēc FreeHotSpot.com pētījuma datiem, kas balstīti uz 1000 bezvadu interneta lietotāju aptaujāšanu Eiropā, 98% atgriežas vēlreiz tajā vietā, kur bija iespēja izmantot WiFi, bet puse no tiem uzsver tieši bezmaksas lietošanas nozīmību.
Investīciju atgriešana
Finansiālais ieguldījums bezvadu interneta nodrošināšanai atmaksājas. Klientu pieplūduma palielināšanās un pastāvīgo klientu slāņa izveidošanās pusgada laikā sedz ieviešanas izmaksas un vēl ar uzviju.
BarRadar meklētājā vietas ar WiFi
Veidojot kritērijus, pēc kuriem cilvēki izvēlas ēdināšanas vietas, mēs apzināti iekļāvām tieši bezmaksas WiFi piekļuvi. Tāpēc tagad BarRadar meklētājā var šķirot kafejnīcas, bārus, restorānus arī pēc šīs papildus ekstras. Savukārt ēdināšanas vietu īpašniekus aicinām pastāstīt par savām priekšrocībām, sūtot ziņu BarRadar administratoram.